Σε συνέχεια της από 3-6-2026 (αριθμ. πρωτοκ. εισερχομ.: 9751/3-6-2026) αίτησή σας, σας γνωρίζουμε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου μας, με την υπ’ αρ. 32/17-6-2026 (ΘΕΜΑ 43ο) Απόφασή του, αποδέχτηκε την δωρεά σας που αφορά σε δέκα (10) λευκά σεντόνια και σε έξι (6) λευκές μαξιλαροθήκες για την Μονάδα Τεχνητού Νεφρού, εις μνήμην της εκλιπούσας μητέρας σας.
Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμές και ειλικρινείς μας ευχαριστίες για τη δωρεά σας προς το Νοσοκομείο μας. Η προσφορά σας αποτελεί έμπρακτη απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας, αλληλεγγύης και εμπιστοσύνης προς το έργο μας και αγάπης και προσφοράς προς τον πάσχοντα ασθενή μας.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη σας και ευχόμαστε η ευγενική αυτή πρωτοβουλία σας να βρει μιμητές.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω συνεργασία με κοινό στόχο την προαγωγή της δημόσιας υγείας και την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου.
Παρακαλούμε δεχτείτε τα θερμά και ειλικρινή συλλυπητήρια μου καθώς και όλων των μελών του Δ.Σ. για την απώλεια της μητέρας σας και ευχόμαστε δύναμη και κουράγιο στις δύσκολες αυτές στιγμές.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Ο Διοικητής
Ευάγγελος Μιχ. Μελιτζάνης