Ευχαριστήρια επιστολή – αποδοχή δωρεάς προς κα Ελπίδα Παναγιωτάκη

Δευτέρα, 22-06-2026

Σε συνέχεια της από 9-6-2026 (αριθμ. πρωτοκ. εισερχομ: 10141/9-6-2026) αίτησή σας, σας γνωρίζουμε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου μας, με την υπ’ αρ. 32/17-6-2026 (ΘΕΜΑ 4ο) Απόφασή του, αποδέχτηκε την δωρεά σας που αφορά σε 8 κιβώτια Χ 8 τεμάχια, ήτοι 64 συνολικά τεμαχίων τροφή γαστροστομίας για την Ω.Ρ.Λ. κλινική.

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμές και ειλικρινείς μας ευχαριστίες για τη δωρεά σας προς το Νοσοκομείο μας. Η προσφορά σας αποτελεί έμπρακτη απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας, αλληλεγγύης και εμπιστοσύνης προς το έργο μας και αγάπης και προσφοράς προς τον πάσχοντα ασθενή μας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη σας και ευχόμαστε η ευγενική αυτή πρωτοβουλία σας να βρει μιμητές.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω συνεργασία με κοινό στόχο την προαγωγή της δημόσιας υγείας και την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου.

Παρακαλούμε για την ενημέρωσή σας.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Ο Διοικητής

Ευάγγελος Μιχ. Μελιτζάνης